OYUNCULUK HER ŞEY OLABİLME İMKANI SAĞLIYOR

Oyunculuk her şey olabilme şansı sağlıyor

‘Güneşin Kızları’ dizisinde canlandırdığı Savaş karakteriyle genç kızların ilgi odağı olan Berk Atan, şimdi de ‘Dayan Yüreğim’ dizisindeki performansıyla göz dolduruyor.
‘Güneşin Kızları' dizisinde canlandırdığı Savaş karakteriyle genç kızların ilgi odağı olan Berk Atan, şimdi de ‘Dayan Yüreğim' dizisindeki performansıyla göz dolduruyor. 2012 Best Model birincisi seçildikten sonra oyunculuğa atım atan ve geniş bir hayran kitlesine sahip olan Atan ile samimi bir röportaj gerçekleştirdik.
– Başta babanız Metin Atan olmak üzere futbolcu bir ailenin oğlusunuz. Nasıl oldu da sporcu bir aileden model ve oyuncu çıktı?
Ailemde profesyonel olarak futbol oynayan çok insan var. Fakat oyunculuk çocukluk hayalimdi. Hayat da bu yola girmem için karşıma güzel fırsatlar çıkardı. Ayrıca oyuncu olarak hem futbolcu hem doktor, kısacası tüm meslek çalışanlarını canlandırabilirim. Bu açıdan da oyunculuk insana her şeyi olabilme şansı sağlıyor…
– Meslek seçimi konusunda ailenizden tepki aldınız mı?
Beykent Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Oyunculuk Bölümü'nde okuyorum. Başarılı olmak için her şeyi yapacağım. Oyunculuğun zor bir meslek olduğunu düşünüyorum. Ailem bana her konuda daima destek oluyor.
Kaynak ; http://www.sozcu.com.tr/hayatim/magazin-haberleri/oyunculuk-her-sey-olabilme-sansi-sagliyor/
 Tatlı Cadı Cast Ajans

Yorumlar

Popüler Yayınlar