MEŞHUR OLMAK , ÇOK PARA ....

MEŞHUR OLMAK İSTİYORUM......ÇOOOOKK PARA KAZANMAK İSTİYORUM....

''Meşhur olmak istiyorummm'' Ne güzel , hepimiz bunları istiyoruz ama bunlar bir hedef olamaz , zira meşhur olmak bir sonuçtur , amaç degil oysa sizi o sonuca götürecek olan çalışmak , çabalamak , yılmadan , usanmadan , gerekirse düşe kalkada olsa, hedefler belirleyerek adım adım ilerlemektir , 
''Çookkk Para kazanmak istiyorum '' Ne güzel , hepimiz istiyoruz , hadi çıkın dışarı ve ben paraya karşıyım gerek yok diyen birini bulun ...bula bula ancak mandıra filozofunu bulursunuz oda sinamalarda olur...ama buda bir amaç degil insan hayatında ,direk sonuçtur , o halde ne yapacagız , nasıl para kazanacak nasıl meşhur olacagız , bizi bu sonuçlara hangi amaçlar taşıyabilir , 
Bunun için öncelikle yapmamamız gerekenleri yapmıycağız : aceleci olmayacagız , sabırsız olmayaçagız , yanlış yönlere kaymıyacagız , bıkmayacağız , usanmayacağız , yılmayacagız....
İyi de ne yapacagız : bütün bunların tam tersini aslında... bıkmadan usanmadan çalısacagız , araştıracagız , ufak ufak basamaklar belirleyecek ve onları hızla geçmek için elimizden geleni yapacagız , önemli olan hedefinizi net olarak belirlemeniz ve o hedefe kilitlenmenizdir , bir uzay mekiginin gökyüzünde kilitlenmesi gibi.birşey aslında bu , öyle bir kilitki bir daha asla açılmayacak...
İnsan gerçek amacını aslında sonuçu görerekde bulabilir , yapmamız gereken tek şey sonuç a '' ne , neden , nasıl , nerede , niçin , ne zaman'' sorularını sormaklada mümkündür. 
Hadi birlikte yapalım :
Ne : Meşhur olmak istiyorum........Direk sonuç
Neden : .......................................Buna siz cevap vereceksiniz....
Nasıl : .........................................Buna da siz cevap vereceksiniz ama böyle bir amaç için size gereken , eğitim , kişisel kabiliyet , bir ajans a kayıt , gibi adımları düşünebilirsiniz.Eğitim veren kurumlarda mevcut , kabiliyetlerinizi keşfedecek ajanslarda ....size düşen sadece onları arayıp bulmak
Nerede : ..................................... Evet buna araştırarak karar vereceksiniz.
Ne Zaman : ..................................Kesinlikle ŞİMDİ..ŞU DAKİKA VE HATTA SALİSE.....
HAYATINIZ İÇİN BİRŞEY YAPIN ,ZİRA SİZ YAPMAZSANIZ KİMSE YAPMAZ......
UMUTLA  KALIN ..KENDİNİZE İYİ BAKIN....

Yorumlar

Popüler Yayınlar